Tuesday 10 November 2009

Scrisoare de la Samburel


Buna ziua
Aseara am vrut sa va scriem noutatile, dar nu ne-a mers netul...
acum noi suntem la Bucuresti si Samburel e cu Buni...si ne suna si ne spune cate prostii face...adica pipi peste tot si de fiecare data cand vb la telefon ne latra
Am facut vaccinul pe 5 si am fost f cuminti, urmatorul va fi pe 5 dec....
am auzit atatea pareri despre vaccinurile astea ca nu stim ce sa mai credem , dar cred ca depinde de medicul la care se merge...
avem 2,7kg deocamdata ...dar o sa recuperam cand incepem sa papam mancare adevarata, deocamdata i-am cumparat alte crantanele care ii plac la nebunie....
suntem f bucurosi ca a invatat sa doarma singurel , si nu mai plange deloc , avem 3 mese la ore fixe pe zi , si in rest roade tot ce prinde, de ieri are si un nou prieten , un ursulet de plus, care l-a furat din colectia lui mami de jucarii
avem la activ si prima prostioara , a ros ochelarii de inot a lui tati...
noi iesim la aer pe balcon cate jumate de ora , doar ca sa mai roadem ceva pe acolo, ca de cacuta nu e vorba sa facem la locusor, tot in casa e mai bine pe unde apuca....
in rest joaca cat cuprinde, ca suntem multi in casa , si pe fiecare ne prinde de pantaloni si cam cu astea ne ocupam noi
va dorim o zi buna, si sa creasca mari si ceilati puisori
Am uitat sa va trimitem poze
....am facut progrese ca facem cacuta de 2 zile numai la balcon....uraaaaa
si aproape ca si cu pipilica reusim sa facem doar intr-un loc
cel mai mult ne place cand vine in vizita micuta Miriam, ca o pupam toata..demo filmuletul

o zi placuta