Monday 9 November 2009

Scrisoare de la Boxi

Buna dimineata
Acum ma chiama ROSS, am 8 saptamani si 4,8 kg ( m-a cantatarit stapana mea acum 2 zile. M-am trezit cam pe la cinci, stapana mi-a dat sa mananc. Pana masa a fost gata eu am avut de rezolvat niste "probleme" asa ca de dimineata. Dar am uitat sa ma duc la pad si iar am botezar holul si iar am fost certat. Stapana s-a suparat pe mine si iar a dat cu mopul si a spalat holul.
Azi in meniu am avut melci (paste scurte) cu lapte si foarte puntin dulci. Alaturi erau clontonele, dar alea sunt numai la nevoie. Am mai mancat saptamana aceasta , galbenus de oua si a fost tare bun, dar numai unul. Am mancat mar, am ros morcov.
Stapanul este acasa si toata ziua ma joc cu el ( asta cand nu dorm). Rod ciorapi si papuci, i-am agatat treningul cu labutele, musc tot, am studiat si o harta, dar n-am gasit nimic interesant. Am liber in baie, in hol, in bucatarie, dar cel mai mult imi place sa dorm cu stapana, cat mai aproape de ea ca este cald si bine. Nu am stat la pozat ca sa trimit poze , toate au iesit miscate, dar probail ca ma vor poza pana la urma. Ce mai fac, mama si restul fratilor mei?. Eu sunt sanatos, mananc de rup, tot ce primesc si imi este foarte bine. La revedere ca trebuie sa mananc papa de dimineata si multumesc de intrebare.