Friday 20 November 2009

Scrisoare de la Samburel- Sasha Distel

Buna seara
Sunt Samburel cel mai mititel....abia am 3,6 kg...de ce oare...doar' mami imi cumpara numai Royal Canin... si eu nu sunt mofturos la papa, pap lapte cu orice in el, carnita de curcan si de pui si am avut si mici deserturi de catei care imi plac f. tare.
In schimb ma pot lauda ca fac cacuta numai la balcon si pipi mai scap pe unde nu trebe, mai ales dupa usa de la bucatarie , cand ma inchide mama acolo si eu vreau afara...de ciuda fac!!!
Cand vine Miriam in vizita ii fur toate jucariile, deja pe una am pus eu stapanire..hi hi
Astazi mami si tati m-au scos afara, si primul oaspete a fost un rottweiler numai de 7 luni , mie mi s-a parut ca e imens, da mami m-a luat repede in brate, apoi am fost f. fericit sa descopar natura si am fugarit toate frunzele , acuma sunt rupt de oboseala. Apoi m-au dus si la noua casa, e mare si frumoasa, era acolo un alt oaspete de al casei, da m-a latrat cam mult, pe semne sa imi arate cine e stapanul, dar eu sunt un rasfatat si abia astept sa ma mut acolo...cred ca lui Buni ii va fi dor de mine, pt. ca ea e singura care ma ia in pat (desi i-am ros masca la chiuveta si am facut numai prostii pe la ea prin casa).
A, si mami vrea sa imi spuna Sasha...da eu deja raspund la Samburel, vin imediat cand imi spune ""hai la masa" si niciodata nu-s atent cand imi spune"nu ai voie"....iar tati zice ca sunt baiat destept...hi hi...
O pup pe mami mea adevarata si ii salut pe fratiori...si sa stiti ca o cresc mareeeeeeeee pana la urma!