Wednesday 7 October 2009

Show total!

Asa sa stiti ca de azi am sarit gardul! Suntem destul de mari sa trecem peste scandura din tarcul nostru si sa iesim in lumea larga unde avem alt orizont. Pe langa aceasta noutate vreau sa mai stiti ca ni s-a terminat laptele praf si a trebuit sa bem din altul la sticla de plastic (nu spun numele, firma importanta), da' nu ne-a placut.

Asa ca am facut totul sa ne recapatam vechiul laptic:
- am refuzat sistematic sa mancam laptele dat si l-am scuipat din botic
- l-am stropit pe stapan din cap pana in picioare cu acest surogat si ne-am murdarit si pe noi cu lapte de parca eram pui de bichon alb nu de cocker
- ne-am tavalit si am rasucit capul la biberon
- am zgariat si impins cu labutele biberonul sa priceapa ca desi suntem mici avem vointa

Pana la urma, dupa doua batalii pierdute cu echipa noastra de fotbal stapanul a abandonat ideea si ne-a turnat laptic intr-o farfurie spunandu-ne suparat:"care vreti beti, care nu vreti nu beti, dar nici sa nu-mi mai cereti!" Fiindca ne era foame am baut ceva ceva din farfurie, dar mai mult "ne-am udat cu lapte tot si pe labe si pe bot". Cel mai mult s-a udat Boxi care era mai flamand si pana s-a uscat de lapte a tremurat tot. Noi care eram mai prostuti l-am lins pe el ca era plin de lapte si era mai usor sa-l lingem decat sa bem din biberon!