Thursday 15 October 2009

Ce mai facem...

A venit frigul peste noi, dimineata erau 3 grade peste zero si stam toata ziua cu caloriferul dat la maxim. Acum dormim mai putin si cand n-o facem, suntem fie la joaca, fie la papica. Am inceput sa invadam locuinta in care ne aflam, ca ne-am saturat de tarc si de spatiul unde stam. Ieri am urcat scarile care duc la bucatarie si ne-am mutat cartierul general acolo. Nici nu stiti ce interesant este! Ne-am bagat pe sub dulapuri, am intrat sub chiuveta, iar Dolly a vrut chiar sa intre in frigider! Am descoperit o matura si am tras de ea in toate directiile si ne-am incercat dintisorii pe cateva cartoane goale de oua. Pe ansamblu n-am facut multe stricaciuni, ca au intins repede stapanii o musama mare peste mocheta, asa ca n-am patat-o cu cerculete de pipi. Dimineata am primit si branza de vaci da' nu ne-a prea placut ca nu e ca lapticu'. De fapt nimic nu e ca lapticu': cald, dulce, frumos mirositor si disponibil la mama (si in farfuriuta) ori de cate ori avem nevoie. Asta noapte de exemplu de 3 ori: la 23, la 1 si la 5 dimineata! Pupp(y) you!