Thursday 3 December 2009

Scrisoare de la Samburel-Sasha


Ham ..Ham
Am noutati de povestit de la ultima scrisoare.
Am inceput plimbarile de fiecare zi, si sunt foarte cuminte si ascultator, ca mami ma lasa si fara lesa si eu numai dupa ea ma duc ...uneori imi mai fug ochii si dupa copii...dar aproape toata ziua sunt pe drumuri si seara sunt rupt de oboseala, ca mama zice ca sforai.
Am invadat teritoriu nou de la casuta cea mare , iar pe stapanul casei care e cu 5 luni mai mare decat mine, l-am inebunit, in primele zile alerga dupa mine de ma darama, si m-a facut sa cad si in caminul de apa...si m-am speriat, noroc ca m-a scos tata de acolo, da’ acuma suntem cei mai buni prieteni, el e stapanu’ casei si eu rasfatatu’ casei...
Mananc de toate, adica si ananas si carnita si gogosi bune facute de Buni, dar si papucii lui mami si picioarele de la masa din bucatarie.
Am inceput sa inteleg care e treaba cu cacuta si pipi, dar mai am unele scapari pe unde nu trebe, si ma cearta mami de numa...si eu o latru...ca sunt baiat mare acuma...la ultima cantarire aveam 4,3 kg....
In weekend au fost si bunicii de la Galati si m-au alintat, asa incat acuma sunt cam mofturos...vreau si mai mult in brate... si mai mult pupat...
Cred ca din weekend ne vom muta definitiv la casa cea mare, si sunt foarte bucuros ca o sa ma pot juca cat vreau cu Blacky.Pe 5 voi face ultimul vaccin...si sa vedem ce va mai urma....
Pana la urmatoarele mele patanii va pupic pe botic, Samburel- Sasha.