Thursday 29 October 2009

Am fost rapiti de extraterestri!


Aseara am avut o intalnire de gradul III cu extraterestrii care ne-au rapit! Cum stateam noi asa pe intuneric in culcusul nostru si motaiam, a aparut un OZN in forma de cutie care s-a deschis asupra noastra si un brat mobil ne-a insfacat unul cate unul si ne-a bagat inauntru! Apoi portile obiectului s-au inchis si el a inceput sa plutesca spre poarta casei in care ne-am nascut. Un val de aer rece si de ceata a intrat prin fanta mica prin care respiram. Obiectul a aterizat in nava mama, o cutie mai mare, cu multe lumini si cu 4 roti care se deplaseaza pe sol si ne-a depus acolo. Imediat nava mama a inceput sa se deplaseze pe strazile distruse din orasul nostru de reabilitarea canalizarilor si dupa multe hopuri si frane s-a oprit langa o constructie mare si luminata. Cum am intrat inautru un extraterestru cu ochelari si masca ne-a insfacat unul cate unul si ne-a pus pe o masa si ne-a pipait bine peste tot, apoi a luat un tub de sticla plin cu un lichid prevazut cu un ac si ne-a intepat sub pielea spatelui ca sa ne ia mostre de tesut. Dupa care ne-a pus inapoi in cutia zburatoare si dupa o alta calatorie cu nava mama prin hartoape, ne-am intors acasa la mami, care zgaraia usa de frica ca n-o sa ne mai vada niciodata. A fost o experienta stranie, dar din cate am inteles de la stapani cred ca se cheama ERANICCAV.